haveaawesomehell

Alla inlägg under september 2010

Av EElin Moberg Almén - 28 september 2010 07:03

MEN FAN VA SUR JAG BLIR, SÅ JÄVLA SUR, SUR , SUR , SUR , SUR OCH SUUUUUUUUR!!!

ÅÅÅÅHHH...

:@@


Hur fan kan dagen bli sämre? -.-'


EEWW.., AAAAAAAAAAAARRRRRRRHHHHHHHHHHGGGGGGG..


Okejj.. Släpp det..


Dagen..

Snart börjar skolan :<<

Skriver i eftermiddah.. :I


Igår..

Först skola,

sen hem och dunka Eminem med Vickan..  { www.regnstrand.bloggplatsen.se }

SSEENN åka till stan,  Vickan blev skitsur )Y(

Ajja, typ det..





DIGGA BILDEN STORT,..


Dagens låt :>

Eminem - Shake That

Dunka Eminem så får gamlingarna Hjärtinfarkt.. ;((

Stackars de.. :o <3





HAVE A AWESOME HELL    

Av EElin Moberg Almén - 13 september 2010 20:23

Shit alltså.. o.o


Jag ska prova lite skiitsaker, xD



Sorry skriver snart ^^




Have .. Ne ni vet ;S    

Av EElin Moberg Almén - 3 september 2010 20:36

Nu är jag väldigt sur...



Blir så hiiiimla förbannad på folk utan respekt!

Jag menar..

Äh.. släpp det.


Oj vad länge sen jag blogga :C

Ska komma aktivt igen !

Lovar.. Men , det är ju vändningar i hela huvudet apropå att skolan har startat och allt.. Ajja ..

Nu ska vi äta fredagsmys..










Så..



Have A Awesome Hell.    

Presentation

Welcome To My Hell. ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards