haveaawesomehell

Alla inlägg under augusti 2010

Av EElin Moberg Almén - 21 augusti 2010 15:13

Åh tack igen TinTin!

Du är så otroligt snäll du med!

Ooootroligt snäll!

Tack så jääteemycket för designen..

 

PUSS PÅ DEJ   IGEN :D

 

 

 

 

Have A Awesome Hell!  


Av EElin Moberg Almén - 21 augusti 2010 15:03

varsågoda elin!

du är sjukt snäll.. jag har gjort så bra jag kunnat nu!

pusssssssssssss :*   

Av EElin Moberg Almén - 21 augusti 2010 13:30

Åh, jag vill tacka TinTin för att hon hjälpte mig med en riktigt awesome header!

Tack så jääättemycket Tintin!

Jag blev riktigt nöjd!


Tack tack tack tack tack.. Tack !:D


Puss På Dig ^^   




HAVE A AWESOME HELL!   

Av EElin Moberg Almén - 21 augusti 2010 11:13

Sho..;S


Jag har ju inte avblockerat habbo på stora datan, så jag får ta den engelska..

Joina ?xD



Akii.. , detta blir nog inte jättelångt inlägg,

men jag tkr ni ska checka   www.afelia.blogg.se  :D


Sorry mina tråkiga inlägg , men saksamma.. ;o


Who read ?


Ajja.. klockan är 11:15 , och jag måste käka frulle..O.o

Just nu sitter jag med morgonrock, och luva på huvve :D

Min nya mobil har kommit.. ska ladda upp bild :D


Såhär ser den ut.. :

  


;D


Tycker den är aawesome  :D




Aja, nu ska ttinttin fixa bloggheader te mig.




HAVE A AWESOME HELL!  

Av EElin Moberg Almén - 20 augusti 2010 22:16



Dåså.. då var vi här..^^

Jag ska ta 5 hiss och 5 diss..Det kommer bli svårt.. Men vi försöker..:o



Hiss     

1. Hårdrock ^^

2. Dansning. ;D

3. Morgonfrilla, morgonrock, en kall cola och några South Park avsnitt. :D♥♥

4. Sommarlov :o

5. Gratis saker 8D

 

 

Diss   

1. Skadad nacke :o

2. När alla South Park avsnitt är avklarade när det är regnit >:(

3. Tvingad att vara snäll.. O_O

4. När man blir tvungen att städa rummet :C

5. När de ger mig alla förbud jag kan få :C

 

HISS OCH DISS KOMMER NOG FLER GÅNGER. MEN NU ÄR DET AVKLARAT.

 

 

 

 

HAVE A AWESOME HELL!   

 

Av EElin Moberg Almén - 20 augusti 2010 22:01

Shoo igen :O

Jag har fixat lite,

och förhoppningsvis duger det lite framöver. :P


Hemsidor jag har:

Bildagbok - aYezs,  TheEElin8D

Msn - Mh.. ger inte ut just nu O_O

Lunarstorm - O_O , aa. ;s

Habbo - MM.. :O  ,  MissEElin

Blipville - Ja -.-  , _Nangijala   <-- xD

gsm - Mm xD Typ  TheEElin  trorja :o

Blogg.se - Aa.. MissWonk.blogg.se

Bloggplatsen (a' - Nee :O


__________________________________________________
__________


Varför heter min blogg haveaawesomehell?

Sv: Den heter så för att mina bloggar är ett hell ;o


Vad gör du helst, ritar eller skriver?

Sv: Oh.. jag gör gärna båda :o , men jag skriver mest.. Tecknar räknas som att rita va? O_O , för det är det jag gör när jag ritar ;o


Stavas du med två E?

Sv: Aa.. men alla skriver med ett E. Så det får man väl stava hur man vill. Men tanken var att det skulle va två E .. ;o


Musikstil?

Sv: Hårdrock!  Vissa låtar i hiphop är förstås också bra.. Men hårdrock mest..;o


Vanligast klädstil:

Sv: Tja.. , det är sååå olika.. Men den vanligast är väl  Jeans, T-shirt med "randig" adidaströja typ..


Vad har du för sorter av adidaströjorna då? :OO

Sv: En är rosa med vita ränder,   den andra är svart med vita ränder och den tredje och siste [hittills] är ljusrosa med ett grönt ett blå och ett gult sträck..;o


Något att fråga om ?:o

Fråga på..


Snart [om typ 5 min] ska jag fixa ett "EElin Hissar och Dissar".. :O


__________________________________________________
__________


HAVE A AWESOME HELL!   

 

Av EElin Moberg Almén - 20 augusti 2010 21:42

aYezs,

Jag är ny. Men jag har bloggat förr.

Inte hyperaktiv, men ibland går väl ann ;s


Min aktivaste blogg, [hittills] är:

www.misswonk.blogg.se , och där skriver jag si sådär ibland :O

Jag drar upp lite info om mig för jag har inte lyckats fixa nån särskild bloggdesign osvosv.Aja   , Info:

Namn: EElin

Ålder: 12.

Län: Östergötland.

Intressen: Typ.. data , dansa , ah.. sånt..;S

Spel jag spelar/spelat på internet: Habbo, blipville, gsm, sånt.. [Tråkerier.]


Ajja.. ^^

Fråga om det är nåt..


Nu ska jag kolla hur jag gör en snyggig design också.. 



Have A Awesome Hell!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Welcome To My Hell. ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards